Filmy reklamowe

Filmy reklamowe w przedsiębiorstwie

Marketingowcy i przedsiębiorcy znają całą masę działań promocyjnych, wśród których oczywiście można byłoby wyróżnić te bardziej lub mniej skuteczne. Bardzo dużo przy tej ocenie zależy przede wszystkim od branży w jakiej działa przedsiębiorstwo, od oferowanego na sprzedaż produktu lub usługi oraz docelowej grupy klientów, którzy są potencjalnymi jej odbiorcami.

Filmy reklamowe są tanie?

Jak wspomniano działania marketingowe w zależności od branży można podzielić na mniej lub bardziej skuteczne, jest jednak i takie działanie, które w niemalże każdej branży ma ogromny zasięg co z kolei przekłada się na jego skuteczność. Video marketing, gdyż to o nim mowa, takimi właśnie cechami się charakteryzuje. Telewizyjne filmy promocyjne oraz radiowe spoty reklamowe, niezależnie od tego czy dotyczą ogólnopolskiej telewizji i radia czy tez lokalnych są naprawdę tymi działaniami które chciałby podejmować każdy przedsiębiorca oraz marketingowiec. Nie jest to oczywiście możliwe z wielu względów, a głównych z nich jest wysoki koszt takiego działania – tym większy im większa publiczność będzie miała okazję dane filmy reklamowe zobaczyć lub usłyszeć. Wysoki koszt takiego działania nie oznacza jednak, iż film czy spot do publikacji może być byle jaki – video marketing jest obecnie branżą do której przykłada się ogromną wagę co oznacza, iż prace przed publikacją trwają naprawdę długo.

Jak jednak wspomniano koszt działania jest naprawdę wysoki a wypuszczenie byle jakiego filmy może bardziej przedsiębiorstwu zaszkodzić niż pomóc. Jak widać zatem, nie wystarczy jedynie zapłacić za czas antenowy w radiu czy telewizji i wypatrywać tabunów nowych klientów.

About the author: Hubert Kuźniak