Jak wybrać odpowiednią słuchawkę nagłowną?

Nie trzeba w ogóle się zastanawiać, by od razu znaleźć odpowiedź na pytanie: czy ludzie dużo rozmawiają przez telefon? Odkąd spopularyzowały się darmowe minuty i darmowe połączenia przez niektóre komunikatory, wszyscy wiedzą jak bardzo wydłużyły się rozmowy telefoniczne. Większość z nas poznała, czym jest spocone ucho i gorący policzek.

Call center to ciągła praca na słuchawce

słuchawki do call centerDlatego też ludzie coraz częściej wybierają różnego rodzaju słuchawki przewodowe i bezprzewodowe, dzięki którym nie trzeba trzymać ciągle aparatu telefonicznego przy uchu. Bardzo dobrze widać to w firmach zajmujących się call center. Praca w takiej firmie polega tylko na telefonowaniu, więc konsultantowi musi być wygodnie. Jakie słuchawki do call center są najlepsze? Nie da się tego określić, bez poznania innych parametrów. Przede wszystkim trzeba wziąć pod uwagę, czy nasz rozmówca lub rozmówcy mogą słyszeć odgłosy dochodzące po naszej stronie słuchawki? Jeśli pracujemy osiem godzin w głośnym biurze call center to absolutnie tak nie powinno być. Jeśli jednak jesteśmy graczami komputerowymi, a w naszym pokoju jest cicho, wygłuszenie nie jest tak bardzo potrzebne. Niezawodność i wytrzymałość to również aspekty, które musimy wziąć pod uwagę. Słuchawki w biurze obsługi klienta mogą być potrzebne tylko dwie godzinny dziennie i wtedy ich wytrzymałość będzie stanowiła drugorzędną rolę. Wybór odpowiednich słuchawek nagłownych zależy również od preferencji osobistych.

Nawet w call center, czyli w miejscu, gdzie rozmawia się ciągle, powinno się mieć możliwość dopasowania odpowiednich słuchawek do sposobu ich noszenia, mówienia do mikrofonu i podłączenia do odpowiedniego sprzętu. Trzeba pamiętać również o prawidłowej ochronie słuchu. Nie można dopuścić, by słuchawki obciążały ten zmysł.

Autor wpisu: rabartosz